Wednesday 26 February 2014

Persidangan Majlis Pengetua Negeri Sembilan

Persidangan Majlis Pengetua Negeri Sembilan telah diadakan di Dewan Karisma SMKUJ dan Dewan Auditorium Pusat Penyelidikan Perikanan Glami Lemi, Jelebu pada 26 Februari 2014. Ia dikelola secara bersama oleh Majlis Pengetua Sekolah Menengah Negeri Sembilan dengan kerjasama PIBG SMKUJ.

Ia dimulakan pada jam 1.45 petang dengan ketibaan dan kehadiran semua pengetua atau wakil ke Dewan Karisma. Sekitar jam 2.00 petang, semua peserta persidangan dibawa ke Pusat Penyelidikan Perikanan, Glami Lemi. Ketua Pusat Penyelidikan Perikanan memberikan sedikit pengenalan tentang pusat di bawah jagaan beliau. Sekitar jam 3.00 petang, slot pertama diisi oleh Tuan Haji Nor Hashim, Pengetua Cemerlang SMKUJ, menceritakan tentang Sarana Ibu Bapa dan Sekolah. Ia berlangsung selama 15 minit. Pada jam 3.20 pula, slot kedua menyusul dan diisi oleh Tuan Haji Omar Ahmad, Pengetua SMK TTJ, Seremban.

Pada jam 3.30 petang, semua peserta dibawa pulang ke Dewan Karisma SMKUJ. Dif kehormat yang terdiri daripada YB Hj Zainuddin Ismail, Ahli Parlimen Jelebu tiba. Pelbagai persembahan disediakan oleh SEMUJA Dance Theatre. Majlis bersurai sekitar jam 5.30 petang.

No comments:

Post a Comment